Szanowni Podopieczni, Rodzice, Opiekunowie,
Z dniem 18.07.2014 r. wejdzie w życie nowa ustawa o zbiórkach publicznych według, której zbiórką publiczną będzie zbieranie ofiar w gotówce lub w naturze w miejscach publicznych i ogólnodostępnych. Według nowych przepisów wpłaty na rachunek bankowy przestaną być zbiórką publiczną.
Jednocześnie przypominamy, że Fundacja prowadzi obecnie ogólnopolską zbiórkę publiczną w ramach Decyzji Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji nr 71/2014. Decyzja ta obowiązuje w terminie 06.02.2014 – 28.02.2015 r. Oznacza to, że do dnia wygaśnięcia aktualnej Decyzji (28.02.2015 r.) nasza Fundacja będzie prowadziła zbiórkę publiczną według „starej” ustawy o zbiórkach publicznych.
Nowe przepisy zaczną nas obowiązywać dopiero po otrzymaniu nowego pozwolenia na zbiórki publiczne.
W tej sytuacji przypominamy, że publikacja apelu o pomoc w mediach, w tym także w Internecie jest formą zbiórki publicznej i wymaga podawania konta bankowego o numerze:
61 1060 0076 0000 3310 0018 2660
Przypominamy także, że wszystkie apele powinny zostać zaakceptowane przez Fundację przed ich publikacją. W celu uzyskania akceptacji apelu należy wysłać go na adres mailowy: apele@dzieciom.pl